Sonntag, 21. September 2008

JCW, das Nonplusultra?

Samschtig Nami, ds Wätter isch guet. Eigentlech chönti doch mau de nüü JCW ga Probefahre. Auso lüti mire Garage an obi schnäu chön verbi ga. "Ouuu, wir hi hüt grad Usstellig u de JCW isch im Showroom, das git grad zümlech schlächt." Usstellig? Schomi? Ah ja, ds Facelift vor 3er-Reihe wird präsentiert, stümmt, hani totau vergässe! Aber da chunt mer i Sinn...bir Garage Marti ds Niederwangen hi sie 2 JCWs.... da isch doch sicher ine dusse zum ga Probefahre. Auso fahri mau los u gange no schnäu uf Flamatt de Tüüfu ga wäsche u tanke. Grad woni bir Tankstell bü rast uf ds mau e rote MINI dedür. Heee, das isch a JCW!!!! Hööö? Am Stüür niemer gringers aus de Rotsch u näbeinne de Pascal. Ds Auto isch vor Garage Marti, auso genau vo det woni grad häre ha welle. Auso nüd wie hindernah mitem Tüüfu. Nacheme churze Schwatz isch es de a mier. I schnappe mer de Schlüssu u los gits mitem brandnüe, 211 PS starke MINI John-Cooper-Works.



wobi, muess ganz ehrlech säge: De Z8 näbedran het mi mindestens genau so greizt. Das isch eifach is vo de allerschöschte Autos wos je gä het. Geeeeeeiiilllll!!!!!!! =)

Nachdem i chli chrüz u quer dür Gägend gfahre bü, büni no schnäu dehei verbi. Muess säge, de Cheib passti scho no guet uf mi Parkplatz! *lach*


Aber wie isch er tatsächlech, de nüü JCW? Hie mau chli mis Fazit, vergliche mit mim Tüüfu:

Fahrwerk: Ds Original-Fahrwerk isch de Hammer. Het zwar minim meh Siteneigig aus mis KW2, aber git grad so guet id Kurve. O d RunFlats si mer nid negativ ufgfalle.

Sound: Aus JCW isch er dütlech lüter aus als Cooper S. Zudem blubberet u fuchet er ganz schön u chlöpft richtig hinderuse bim Gaslüpfe. Im Innerum isch er aber trotzdäm ging no lisliger aus mine. U das obwou i bi mim ging no de Originaluspuff ha.

Motor: De Turbo isch es Sahnestück, ganz klar! Het Kraft bis zum Abwinke. O im 6. Gang luft das Teil ging no abartig. D Steigerig gägenüber am Cooper S Works het mi aber nid so wahnsinnig tüecht. Im Gägetöu. Het mi eher tüecht de Turbo bim JCW sprächi chli verzögeret an. Villicht isch es aber o dran gläge das ds Testfahrzüg no nid so vöu Kilometer ghäbe het.

Kupplig, Getriebe, Brämse, Länkig: Irgendwie isch de 56er ifach vöu meh BMW-like. D Kupplig isch weicher u lenger aus bi mim, d Länkig fasch frei vo Atribsiflüss, ds Getriebe weniger knochig, d Gäng flutsche wie vo säuber drin. Aber genau das liebi a mim so: Da Klackets so schön we me d Gäng drin tuet, de Schaltweg muess me richtig sueche, d Kupplig isch hert u churz, i de Lenkig vibriert jedi Unebehit vor Strass... ds Feeling isch im 53er ifach intensiver! Bi de Brämse gits hingäge ke Diskussion: D JCW-Brämse vom Nüe packe gnadelos zue!

Design: D Front vom 53er gfaut mer haut ging no as Müü besser, aber vorallem grad mitem JCW-Aero-Kit gseht er bullig u fräch us. Gfalle würd er mer auso scho, a däm ligts nid! ;-)

Speed:
Mitem JCW isch me ständig ds schnäu. Me merkt d Gschwindikit gar nid. Mau chli gas gä u de Tacho zigt scho wit über 100 km/h an. Innerorts brav 50 fahre isch e Qual, de reizt ihm ständig bis ufs Bluet zum schnäller fahre. (okee, das macht mine zwar o, hihi!) Vorallem het me mit 50 km/h oder 60 km/h ds Gfüu ma stöni stöu, so ruhig chame demit fahre! Da isch mine o bi niedrigere Gschwindigkite dütlech närvöser.

Fazit: De nü JCW isch eigentlech nahezu perfekt. Aber villicht isch es grad das wo mi chli enttüscht het. Ha meh Action erwartet. Mine isch zwar nid so schnäu, aber macht grad so Spass. Isch haut eifach komplett anders zum Fahre. Bi mier pfiffts, lärmets u isch öppis los. Nid fausch verstah, de Turbo-Works isch Hammer, u i würd ne natürlech sofort nä, aber eifach nid us Ersatz für mi Tüüfu, dä möchti definitiv nid härgä. Woni umi i mi MINI istige bü isch es ifach so es "Willkommen Zuhause" gsi. Dä sitzt wie ne Massazug u bereitet mer nach wie vor jedes mau es riese Grinse. Me setti eifach beid chöne ha! ;-)

Keine Kommentare: